Jdi na obsah Jdi na menu
 


Přestavba PS R z motoru 1.5

je zahrnuto

 

 Motorizace:                                               1859 - 1986

Úprava-oprava  stávající klikové hřídele, veškeré nové ojniční, hlavní, axiální ložiska, kontrola-oprava uložení  bloku pro klikovou hřídel, kompletní opravu-úpravu stávající hlavy motoru včetně sacího potrubí, nové H ojnice, nová vačková hřídele, GO vahadel, nové svorníky hlavy, nové rozvody, nová sada těsnění motoru, nová sada válců a pístu 82mm, nový karburátoru WEBER, úprava-oprava rozdělovače, nové benzínové hadičky, nová páka plynu, nový vzduchový filtr sport, olejová náplň + filtr, nový chladící okruh včetně vložky chladiče a dalších dílců.

 

Čerpadlo a příslušenství:

Nový kalený stator, nové sací víko, nové těsnící kroužky mosaz jak statoru-sacího víka, nová ucpávka statoru, nové oběžné kolo, nová kompletní sada do mezikusu

Úprava-oprava stávající ventilovky, koncovky AWG + pojistka, nová elektroinstalace

Oprava veškerých klempířských komponentů, pískování, kompletní lakování  včetně AL dílců dle vzorníku RAL (Komaxit -prášková barva)

 

  V případě možnosti repase je cena přímo odvozená od její náročnosti a poškozených dílů  je stanovena po vzájemné dohodě.

1859  ccm  od  155.000,-

sdh-vyssi-brod.jpg

1986  ccm od  165.000,-   návar

 Například je možno výměna poškozených díl

Nový startér

Nová nosítka

Sportovní vývěvu-náhrady

Nový obal chladiče

Obal mezikusu vyztužený

Nerezová koncovka výfuku

Novou benzínovou nádrž 2 druhy

Nová hliníková olejová vana a ventilové víko

Nový přímí vývod do výtlačného hrdla s kovanou koncovkou a pojistkou atd.

 

U každé nově sestavené PS provádíme zátěžové zkoušky soustrojí. Během testu je měřen průběh průtočného množství v závislosti na měnícím se tlaku za současného měření otáček motoru

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Motorizace:                                                2050 - 2112

Úprava-oprava  stávající klikové hřídele, veškeré nové ojniční, hlavní, axiální ložiska, kontrola-oprava uložení  bloku pro klikovou hřídel, kompletní opravu-úpravu stávající hlavy motoru včetně sacího potrubí, nové H ojnice, nová vačková hřídele, GO vahadel, nové svorníky hlavy, nové rozvody, nová sada těsnění motoru, nová sada válců a pístu 82mm, nový karburátoru WEBER, úprava-oprava rozdělovače, nové benzínové hadičky, nová páka plynu, nový vzduchový filtr sport, olejová náplň + filtr, nový chladící okruh včetně vložky chladiče a dalších dílců.

 

Čerpadlo a příslušenství:

Nový kalený stator, nové sací víko, nové těsnící kroužky mosaz jak statoru-sacího víka, nová ucpávka statoru, nové oběžné kolo, nová kompletní sada do mezikusu

Úprava-oprava stávající ventilovky, koncovky AWG + pojistka, nová elektroinstalace

Oprava veškerých klempířských komponentů, pískování, kompletní lakování včetně AL dílců dle vzorníku RAL (Komaxit -prášková barva)

 

V případě možnosti repase je cena přímo odvozená od její náročnosti a poškozených dílů  je stanovena po vzájemné dohodě.

2050 ccm   návar        od  170.000,-

2050 ccm      od  195.000,-   doporučuji   nová klika

2112.jpg

2112 ccm  návar        od  180.000,-

2112 ccm    od  200.000,-   doporučuji  nová klika

  Například je možno výměna poškozených dílů

Nový startér

Nová nosítka

Sportovní vývěvu-náhrady

Nový obal chladiče

Obal mezikusu vyztužený

 Nerezová koncovka výfuku

Novou benzínovou nádrž 2 druhy

Nová hliníková olejová vana a ventilové víko

Nový přímí vývod do výtlačného hrdla s kovanou koncovkou a pojistkou atd.  

 

U každé nově sestavené PS provádíme zátěžové zkoušky soustrojí. Během testu je měřen průběh průtočného množství v závislosti na měnícím se tlaku za současného měření otáček motoru.