Přestavba PS R z motoru 1.5
je zahrnuto
Motorizace: 1859 - 1986
Úprava-oprava stávající klikové hřídele, veškeré nové ojniční, hlavní, axiální ložiska, kontrola-oprava uložení bloku pro klikovou hřídel, kompletní opravu-úpravu stávající hlavy motoru včetně sacího potrubí, nové H ojnice, nová vačková hřídele, GO vahadel, nové svorníky hlavy, nové rozvody, nová sada těsnění motoru, nová sada válců a pístu 82mm, nový karburátoru WEBER, úprava-oprava rozdělovače, nové benzínové hadičky, nová páka plynu, nový vzduchový filtr sport, olejová náplň + filtr, nový chladící okruh včetně vložky chladiče a dalších dílců.
Čerpadlo a příslušenství:
Nový kalený stator, nové sací víko, nové těsnící kroužky mosaz jak statoru-sacího víka, nová ucpávka statoru, nové oběžné kolo, nová kompletní sada do mezikusu
Úprava-oprava stávající ventilovky, koncovky AWG + pojistka, nová elektroinstalace
Oprava veškerých klempířských komponentů, pískování, kompletní lakování včetně AL dílců dle vzorníku RAL (Komaxit -prášková barva)
V případě možnosti repase je cena přímo odvozená od její náročnosti a poškozených dílů je stanovena po vzájemné dohodě.
1859 ccm od 155.000,-
1986 ccm od 165.000,- návar
Například je možno výměna poškozených díl
Nový startér
Nová nosítka
Sportovní vývěvu-náhrady
Nový obal chladiče
Obal mezikusu vyztužený
Nerezová koncovka výfuku
Novou benzínovou nádrž 2 druhy
Nová hliníková olejová vana a ventilové víko
Nový přímí vývod do výtlačného hrdla s kovanou koncovkou a pojistkou atd.
U každé nově sestavené PS provádíme zátěžové zkoušky soustrojí. Během testu je měřen průběh průtočného množství v závislosti na měnícím se tlaku za současného měření otáček motoru
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Motorizace: 2050 - 2112
Úprava-oprava stávající klikové hřídele, veškeré nové ojniční, hlavní, axiální ložiska, kontrola-oprava uložení bloku pro klikovou hřídel, kompletní opravu-úpravu stávající hlavy motoru včetně sacího potrubí, nové H ojnice, nová vačková hřídele, GO vahadel, nové svorníky hlavy, nové rozvody, nová sada těsnění motoru, nová sada válců a pístu 82mm, nový karburátoru WEBER, úprava-oprava rozdělovače, nové benzínové hadičky, nová páka plynu, nový vzduchový filtr sport, olejová náplň + filtr, nový chladící okruh včetně vložky chladiče a dalších dílců.
Čerpadlo a příslušenství:
Nový kalený stator, nové sací víko, nové těsnící kroužky mosaz jak statoru-sacího víka, nová ucpávka statoru, nové oběžné kolo, nová kompletní sada do mezikusu
Úprava-oprava stávající ventilovky, koncovky AWG + pojistka, nová elektroinstalace
Oprava veškerých klempířských komponentů, pískování, kompletní lakování včetně AL dílců dle vzorníku RAL (Komaxit -prášková barva)
V případě možnosti repase je cena přímo odvozená od její náročnosti a poškozených dílů je stanovena po vzájemné dohodě.
2050 ccm návar od 170.000,-
2050 ccm od 195.000,- doporučuji nová klika
2112 ccm návar od 180.000,-
2112 ccm od 200.000,- doporučuji nová klika
Například je možno výměna poškozených dílů
Nový startér
Nová nosítka
Sportovní vývěvu-náhrady
Nový obal chladiče
Obal mezikusu vyztužený
Nerezová koncovka výfuku
Novou benzínovou nádrž 2 druhy
Nová hliníková olejová vana a ventilové víko
Nový přímí vývod do výtlačného hrdla s kovanou koncovkou a pojistkou atd.
U každé nově sestavené PS provádíme zátěžové zkoušky soustrojí. Během testu je měřen průběh průtočného množství v závislosti na měnícím se tlaku za současného měření otáček motoru.