Jdi na obsah Jdi na menu
 


 

 

 

 Generální oprava  PS  R  1221-1433

 

Verze klasik R bez úprav

Motorizace:

GO  stávající klikové hřídele, kompletní hlava, ojnic, vačkové hřídele, nové svorníky hlavy, nové rozvody, nová sada válců a pístu 72mm

GO stávajícího karburátoru, rozdělovače, nové benzínové hadičky, nová páka plynu, nový vzduchový filtr

Nový výfuk, nová funkční vývěva sport, nerezová koncovka výfuku

Olejová náplň + filtr, nová olejová vana chlazená, nový chladící okruh včetně vložky chladiče

 

Čerpadlo a příslušenství:

Nový stator, nové sací víko, nové oběžné kolo, nová sada do mezikusu

GO stávající ventilovky, nová elektroinstalace

Oprava veškerých klempířských komponentů, pískování, lakování dle vzorníku RAL (Komaxit)  kompletní lak

1.5-2024.jpg

V případě možnosti repase je cena přímo odvozená od její náročnosti a je stanovena po vzájemné dohodě

Od 120.000,-

Není problém použít pro zásah

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Verze sport R 

Motorizace

GO  stávající klikové hřídele, úprava kompletní hlavy, ojnic, úprava vačkové hřídele, nové svorníky hlavy, nové rozvody, nová sada válců a pístu 72mm

Úprava  stávajícího karburátoru, rozdělovače, nové benzínové hadičky, nová páka plynu, nový vzduchový filtr sport

Nový výfuk, nová funkční vývěva sport, nerezová koncovka výfuku

Olejová náplň + filtr, nová olejová vana chlazená, nový chladící okruh včetně vložky chladiče

 

Čerpadlo a příslušenství:

Nový stator, nové sací víko, nové oběžné kolo, nová sada do mezikusu

Úprava stávající ventilovky, nová elektroinstalace

Oprava veškerých klempířských komponentů, pískování, lakování dle vzorníku RAL (Komaxit)  kompletní lak

m.jpg

V případě možnosti repase je cena přímo odvozená od její náročnosti a je stanovena po vzájemné dohodě

Od 140.000,-

Není problém použít pro zásah

 

U každé nově sestavené PS provádíme zátěžové zkoušky soustrojí. Během testu je měřen průběh průtočného množství v závislosti na měnícím se tlaku za současného měření otáček motoru.