Nová sportovní a zásahová PS 1221 – 1433
Spousta zákazníku si myslí, že když si nechají na zakázku postavit novou PS,
budou mít i tyto nové díly: klika,ojnice,vačka,blok,hlava,litinové svody, zdvihací tyčky,misky atd.
Bohužel tyto díly se již nevyrábí. Zkontrolují se, pak se opraví-upraví a použijí, nebo skončí ve šrotu.
Motorizace
Oprava klikové hřídele, veškeré nové ojniční, hlavní, axiální ložiska, nová olejová vana chlazená, kontrola-oprava uložení bloku pro klikovou hřídel, kompletní opravu hlavy motoru, úprava-oprava vačkové hřídele, GO vahadel, nové svorníky hlavy, nové AL ventilové víko nové rozvody, nový startér, nový akumulátor, nový alternátor,nová sada těsnění motoru, nová sada válců a pístu 72mm, GO karburátoru JIKOV-BS, oprava rozdělovače, nové benzínové hadičky, nová páka plynu, nový vzduchový filtr sport, olejová náplň + filtr, nový výfuk dvousvodý-jednosvodý, nová vývěva sportovní-klasik atd.
Čerpadlo a příslušenství:
Nový kalený stator, nové sací víko, nové těsnící kroužky mosaz jak statoru-sacího víka, nová ucpávka statoru, nové oběžné kolo, nová nosítka, nový kryt motoru, nový kompletní mezikusu, nový kompletní chladič včetně chladicího okruhu, nová ventilovka je možno i provést úpravu, nové koncovky AWG + pojistky, nová elektroinstalace, komplet nová přístrojová deska dvě varianty, nová benzínová nádrž +popruhy,benzínového kohoutu,veškeré nové díly se o pískují, nalakují včetně AL dílců dle vzorníku RAL (Komaxit -prášková barva) atd.
160.000,- Není problém použít pro zásah a splňovala požadované parametry
U každé nově sestavené PS provádíme zátěžové zkoušky soustrojí. Během testu je měřen průběh průtočného množství v závislosti na měnícím se tlaku za současného měření otáček motoru