Generální oprava PS R 1221-1433
Verze klasik R bez úprav
Motorizace
Oprava stávající klikové hřídele, veškeré nové ojniční, hlavní, axiální ložiska, nová olejová vana chlazená, kontrola-oprava uložení bloku pro klikovou hřídel, kompletní opravu stávající hlavy motoru, úprava stávající vačkové hřídele musí mít dané parametry pro úpravu, GO vahadel, nové svorníky hlavy, nové rozvody, nová sada těsnění motoru, nová sada válců a pístu 72mm, GO karburátoru JIKOV,BS oprava rozdělovače, nové benzínové hadičky, nová páka plynu, nový vzduchový filtr sport, olejová náplň + filtr, nový výfuk dvousvodý-jednosvodý, nová vývěva sportovní-klasik, nový chladící okruh včetně vložky chladiče a dalších dílců.
Čerpadlo a příslušenství:
Nový kalený stator, nové sací víko, nové těsnící kroužky mosaz jak statoru-sacího víka, nová ucpávka statoru, nové oběžné kolo, nová kompletní sada do mezikusu, úprava-oprava stávající ventilovky, koncovky AWG + pojistka, nová elektroinstalace, oprava veškerých klempířských komponentů, pískování, kompletní lakování včetně AL dílců dle vzorníku RAL (Komaxit -prášková barva)
V případě možnosti repase je cena přímo odvozená od její náročnosti a poškozených dílů je stanovena po vzájemné dohodě.
Od 135.000,- Není problém použít pro zásah
Například je možno výměna poškozených dílů
Nový startér
Nová nosítka
Nový obal chladiče
Obal mezikusu vyztuže
Nerezová koncovka výfuku
Novou benzínovou nádrž –AL ventilové víko
Nový přímí vývod do výtlačného hrdla s kovanou koncovkou a pojistkou atd.
U každé nově sestavené PS provádíme zátěžové zkoušky soustrojí. Během testu je měřen průběh průtočného množství v závislosti na měnícím se tlaku za současného měření otáček motoru
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verze sport R
Motorizace
Úprava-oprava stávající klikové hřídele, veškeré nové ojniční, hlavní, axiální ložiska, kontrola-oprava uložení bloku pro klikovou hřídel, kompletní opravu-úpravu stávající hlavy motoru včetně sacího potrubí, úprava stávající vačkové hřídele musí mít dané parametry pro úpravu, GO vahadel, nové svorníky hlavy, nové rozvody, nová sada těsnění motoru, nová sada válců a pístu 72mm, GO karburátoru JIKOV, úprava-oprava rozdělovače, nové benzínové hadičky, nová páka plynu, nový vzduchový filtr sport, olejová náplň + filtr, nová vývěva sport, nový dvousvodý výfuk, nový chladící okruh včetně vložky chladiče a dalších dílců.
Čerpadlo a příslušenství:
Nový kalený stator, nové sací víko, nové těsnící kroužky mosaz jak statoru-sacího víka, nová ucpávka statoru, nové oběžné kolo, nová kompletní sada do mezikusu, úprava-oprava stávající ventilovky, koncovky AWG + pojistka, nová elektroinstalace, oprava veškerých klempířských komponentů, pískování, kompletní lakování včetně AL dílců dle vzorníku RAL (Komaxit -prášková barva)
V případě možnosti repase je cena přímo odvozená od její náročnosti a poškozených dílů je stanovena po vzájemné dohodě.
Od 145.000,- Není problém použít pro zásah
Například je možno výměna poškozených dílů
Nový startér
Nová nosítka
Nový obal chladiče
Obal mezikusu vyztužený
Nový čtyřsvodý výfuk
Nerezová koncovka výfuku
Novou benzínovou nádrž – AL ventilové víko
Nový přímí vývod do výtlačného hrdla s kovanou koncovkou a pojistkou atd.
U každé nově sestavené PS provádíme zátěžové zkoušky soustrojí. Během testu je měřen průběh průtočného množství v závislosti na měnícím se tlaku za současného měření otáček motoru