Jdi na obsah Jdi na menu
 


Generální oprava  PS  R  1221-1433

 

Verze klasik R bez úprav

Motorizace

Oprava  stávající klikové hřídele, veškeré nové ojniční, hlavní, axiální ložiska, nová olejová vana chlazená, kontrola-oprava uložení  bloku pro klikovou hřídel, kompletní opravu  stávající hlavy motoru, úprava stávající vačkové hřídele musí mít dané parametry pro úpravu, GO vahadel, nové svorníky hlavy, nové rozvody, nová sada těsnění motoru, nová sada válců a pístu 72mm, GO karburátoru JIKOV,BS oprava rozdělovače, nové benzínové hadičky, nová páka plynu, nový vzduchový filtr sport, olejová náplň + filtr, nový výfuk dvousvodý-jednosvodý, nová vývěva sportovní-klasik, nový chladící okruh včetně vložky chladiče a dalších dílců.

 

Čerpadlo a příslušenství:

Nový kalený stator, nové sací víko, nové těsnící kroužky mosaz jak statoru-sacího víka, nová ucpávka statoru, nové oběžné kolo, nová kompletní sada do mezikusu, úprava-oprava stávající ventilovky, koncovky AWG + pojistka, nová elektroinstalace, oprava veškerých klempířských komponentů, pískování, kompletní lakování  včetně AL dílců dle vzorníku RAL (Komaxit -prášková barva)

 

  V případě možnosti repase je cena přímo odvozená od její náročnosti a poškozených dílů  je stanovena po vzájemné dohodě.

1.55.jpg

Od 135.000,-  Není problém použít pro zásah

Například je možno výměna poškozených dílů

  Nový startér

Nová nosítka

Nový obal chladiče

Obal mezikusu vyztuže

Nerezová koncovka výfuku

Novou benzínovou nádrž –AL ventilové víko

Nový přímí vývod do výtlačného hrdla s kovanou koncovkou a pojistkou atd.

 

U každé nově sestavené PS provádíme zátěžové zkoušky soustrojí. Během testu je měřen průběh průtočného množství v závislosti na měnícím se tlaku za současného měření otáček motoru

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Verze sport R 

Motorizace

Úprava-oprava  stávající klikové hřídele, veškeré nové ojniční, hlavní, axiální ložiska, kontrola-oprava uložení  bloku pro klikovou hřídel, kompletní opravu-úpravu stávající hlavy motoru včetně sacího potrubí, úprava stávající vačkové hřídele musí mít dané parametry pro úpravu, GO vahadel, nové svorníky hlavy, nové rozvody, nová sada těsnění motoru, nová sada válců a pístu 72mm, GO karburátoru JIKOV, úprava-oprava rozdělovače, nové benzínové hadičky, nová páka plynu, nový vzduchový filtr sport, olejová náplň + filtr, nová vývěva sport, nový dvousvodý výfuk, nový chladící okruh včetně vložky chladiče a dalších dílců.

 

Čerpadlo a příslušenství:

Nový kalený stator, nové sací víko, nové těsnící kroužky mosaz jak statoru-sacího víka, nová ucpávka statoru, nové oběžné kolo, nová kompletní sada do mezikusu, úprava-oprava stávající ventilovky, koncovky AWG + pojistka, nová elektroinstalace, oprava veškerých klempířských komponentů, pískování, kompletní lakování  včetně AL dílců dle vzorníku RAL (Komaxit -prášková barva)

 

  V případě možnosti repase je cena přímo odvozená od její náročnosti a poškozených dílů  je stanovena po vzájemné dohodě.

12.jpg

Od 145.000,-    Není problém použít pro zásah

 

Například je možno výměna poškozených dílů

                                                                                               Nový startér

Nová nosítka

Nový obal chladiče

Obal mezikusu vyztužený

Nový čtyřsvodý výfuk

                                                                                  Nerezová koncovka výfuku

Novou benzínovou nádrž – AL ventilové víko

Nový přímí vývod do výtlačného hrdla s kovanou koncovkou a pojistkou atd.

 

U každé nově sestavené PS provádíme zátěžové zkoušky soustrojí. Během testu je měřen průběh průtočného množství v závislosti na měnícím se tlaku za současného měření otáček motoru